Bez hranic

03.12.2010 17:37

Jsem holka svá, bláznivá,

vymývám z vlasů sladkou vůni románků

Na srdci mám, pořádnej šrám,

v čistých šatech víl, dál útočím na cíl


 

Osud čeká a já chci víc,

zakřičet free si z plných plic

Bez hranic

Démony chápu nemusím strach znát

Je na nic

Přežiju flám snů a ztrát


 

Jsem holka svá, jak žárlivá,

upíjím s chutí obětní krev beránků

Život je můj, stůj co stůj,

jen hádej co s tím, svítá, po sté hřeším


 

Osud čeká a já chci víc,

zakřičet free si z plných plic

Bez hranic

Démony chápu nemusím strach znát

Je na nic

Přežiju flám snů a ztrát


 

Svou cestou jít, zájem mít,

o krásná klišé kluků z módních plakátů

Jak superstár ukájet žár,

na lásku si hrát, dřív slýchat „mám tě rád“


 

Čas nečeká a já chci víc,

zakřičet free si z plných plic

Bez hranic

Démony chápu nemusím strach znát

Je na nic

Přežiju flám snů a ztrát