Kurtizána

03.12.2010 18:54

 U krajnice stáváš

vlasy do půl zad

odpoledne vstáváš

s ránem chodíš spát

Na kůži máš psaný

Tělo na prodej“

pravidla jsou daný

duši zaprodej

 

Vídám tvou tvář

světla aut drze vyzýváš

za svatozář

lačný démony uctíváš

Jsi Salome

o hlavu mou mě připravíš

Sny soukromé

z nálezů a ztrát sestavíš

 

Možná´s byla vílou

možná světicí

teď ti sukni bílou

zvedaj staříci

Marně holka prosíš

na nic nečekej

když už kabát nosíš

jinej nesvlíkej

 

Vídám tvou tvář

světla aut drze vyzýváš

za svatozář

lačný démony uctíváš

Jsi Salome

o hlavu mou mě připravíš

Sny soukromé

z nálezů a ztrát sestavíš

 

Život se jak páska

tiše odvíjí

zpoplatněná láska

city zabíjí

Tu chuť jednou poznáš

není cesty zpět

dříve než se rozdáš

sama za pár set

 

Vídám tvou tvář

světla aut drze vyzýváš

za svatozář

lačný démony uctíváš

Jsi Salome

o hlavu mou mě připravíš

Sny soukromé

z nálezů a ztrát sestavíš

 

Vídám tvou tvář

přesto všechno blízko je mi

jak slunce zář

rodný slůvko v cizí zemi

Jsi Salome

do snů se mi krutě vkrádáš

Jsem ochoten

nabídnout ti víc než žádáš