Nostalgické ohlédnutí

24.01.2014 13:43

Přestože mám ráda všechny možné hudební styly, nejvíce je mi blízký folk. Není problém sehnat dobré folkové muzikanty, spíš je problém je přemluvit, aby zpracovali nějaký ten text, vždyť každý správný folkař si píše sám:o)!!! Dík velké náhodě jsem narazila na neskutečně milého a skromného človíčka Toma Olsona, který úžasně interpretoval písničky mého milovaného Karla Kryla. V jeho projevu byla taková čistota, že jsem měla chvilku pocit, že je tu Karel, alespoň prostřednictvím tohohle človíčka, na chviličku zpátky. Balada Manoně, Nechej ho spát i další, mnohem známější Karlovy písničky zasáhly všechny mé emoce a city... Výsledkem je nová písnička, písnička pro KK s názvem Fata viam invenient, které Tom vtiskl život, když zhudebnil má slova a zároveň je i neopakovatelně nazpíval... Nezbývá mi, než mu na to říct Karlovo "Děkuji"...

 www.youtube.com/watch?v=JBupkShI5J8

 

Malá ochutnávka z Tomovy další práce:

www.youtube.com/watch?v=duuM_a62qho