Uvěřit smíš

03.12.2010 18:52

Doznívá zpěv z ráhnoví
tulák vítr píseň hrál
na mrtvé čeká
nebezpečí
k tobě se blíží
Kdo otázky zodpoví
uhájí svatý grál
má moc kouzelnou
sny nebrečí
smrtí víčka klíží

S bílou přídí k břehům uhání
pás Mléčné dráhy před sebou

Uvěřit smíš na můj Jižní kříž
v mlžných záclonách se skrývá
Uvěřit smíš na můj Jižní kříž
strážný maják
klíč k snům pro nás dva
Zapálí pochodeň
za spásu bájných
Kentaurů

Pradávných hvězd vábení
tulák vítr ví už své
raněným straní
zajdou-li dál
než chtěli zajít
Není cesty zpáteční
odchází vládcové
sám jim nápoj dáš
z kalichu král
pozdní víno smí pít


S bílou přídí k břehům uhání
pás Mléčné dráhy před sebou

Uvěřit smíš na můj Jižní kříž
v mlžných záclonách se skrývá
Uvěřit smíš na můj Jižní kříž
strážný maják
klíč k snům pro nás dva
Zapálí pochodeň
za spásu bájných
Kentaurů

Uvěřit smíš na můj Jižní kříž
v mlžných záclonách se skrývá
Uvěřit smíš na můj Jižní kříž
strážný maják
klíč k snům pro nás dva
Zapálí pochodeň
za spásu bájných
Kentaurů